Dünyadaki en büyük cesurca davranış nedir biliyor musunuz? Bütün olumsuzluklara karşın olumlu düşünmeye inat etmek!

Yeşildokunuş ( Mart 2012)

Web sitemde istediğini arayabilirsin

29 Ocak 2012 Pazar

Beni Affet



Bazen bazı şeyleri istemeden hissedersin. Yeni şiirim  de öyle dile geldi birden...








Beni Affet


Ne yapacağımı şaşırıyorum,
Arkama baktığımda derin uçurumlar, karanlıklar, yıkımlar…
Söyleceklerimi, geleceğimi bilemiyorum bazen,
Yalnızlık şövalyesi arkamdan kellemi almak için koştururken.

İçimde fırtınalar kopa dursun,
Sen önümde otururken sadece,
Dudağından gizlice dökülen aşk sözcüklerini,
Geleceğin paralı askerleri bir anda tutsak ediyor...
Derken…

Biliyorum…
Benim her şeyim tutuklu ve tutsak,
Bir başkasına ya da geleceğe değil,
Kahır edici, zalim krala…

Bazen içimden söylüyorum
Keşke tutsak olmasak,
Geleceğe, vaatlere…

Ve diyorum,
Tutsaklık sadece aşka olsa…

Beni affet,
Üzgünüm,
Ben kırmızı ceketini, kızıla çalan saçlarını değil,
Sessizliğini, sadeliğini ve seni sevdim.


Yeşil Dokunuş