Dünyadaki en büyük cesurca davranış nedir biliyor musunuz? Bütün olumsuzluklara karşın olumlu düşünmeye inat etmek!

Yeşildokunuş ( Mart 2012)

Web sitemde istediğini arayabilirsin

11 Kasım 2011 Cuma

Dönen Dolapların Farkında Olmak

                Ergenekon ve Balyoz gibi davaları duyduğumdan beri bu tip davaların Cumhuriyete kast eden bir oluşum olduğunu düşünüyordum. Açıkçası bir şeylerin döndüğünün herkesten önce farkında idim. İlk gözüme çarpan şey Ergenekon davası açılması sırasında sağda solda bulunan silahlardı. Sanki o silahlar provokasyon yaratmak için aniden bir gece içinde konmuş gibiydi.  Buna karşın en ciddi örnek Ergenekon adlı bir apartmanın önüne konan silahlardı. Akıllı hiçbir insan suçlu bir insanın böyle bir şey yapmacağını, hele hele operasyonla aynı adı taşıyan bir apartmanın önüne silah koymayacağını bilir. İşin ilginci Türkiye'nin dört bir yanından silah bulunma haberleri gelmesi de hiç mi hiç inandırıcı değildi.  Daha başında bir şeyler farkındaydım. Daha sonra adeta dava ve suç yaratmak için polislerin suç oluşturduğunu medyadan öğrendim. Neredeyse bir şeylerden emin gibiydim.
                Kimi zaman kendime sorular sorsam da bazı şeylerin netlemesi 10 kasım 2011 gününe denk geldi. Bilmiyorum, bir yerlerden vahy mi geldi ne! Taraf gazetesinin Ulusal Bayramımız olan Cumhuriyet bayramı ve ulusal anma günümüz olan 10 kasım günlerde neler yaptığını merak ediyordum.  İnternetten taraf gazetesinin manşetlerine bakma gereği duydum.  Gerçek beni şaşırtmadı. Gazete her ne hikmetse bizim için her anlamda değeri çok fazla olan bu günlerden HİÇBİR ŞEKİLDE söz etmiyordu. Bütün gazeteler irili ufaklı olsa da ulusal günlerimizden bahsederken, askerden sürekli dert yanan, iktidarı öven bu gazete ulusal günlerden habersizdi! Bunun anlamını gayet açık olmakla birlikte kasıtlı yapıldığının kanıtlarını gazetenin 1. Sayfasına bakarak anlayabilirsiniz.
 Akıl ve mantık sahibi bir insan, ulusal değerleri anmayan bir gazetenin neye hizmet ettiğini rahatlıkla anlayabilir. Yine Ergenekon gibi davalardan sürekli söz eden bu gazetenin desteklediği partinin neye hizmet ettiğini rahatlıkla çıkarabilir.



               
29 Ekim 2011  
29 ekim 2010






 Türk genci olarak, bize düşen görev gerçekten ne olduğu  konusunda tarafsız bir şekilde insanları bilgilendirmek. Atatürk ve Cumhuriyet düşmanları konusunda herkesi bilgilendirmek.   İstersek AKP'li, istersek CHP'li, İstersek MHP'li olalım ama bu gazetenin çevirdiği dolapların dolasıyla bu gazeteyle ilişkili olan OLAY ve KURUMların güvenirliğini sorgulamak vatani bir görevdir, sorgulamamaksa tam tersi vatana ihanet edenlere yardım etmektir. Artık takım tutar gibi parti ve taraf tutmayı bir an önce bırakmamız gerekmektedir.