Dünyadaki en büyük cesurca davranış nedir biliyor musunuz? Bütün olumsuzluklara karşın olumlu düşünmeye inat etmek!

Yeşildokunuş ( Mart 2012)

Web sitemde istediğini arayabilirsin

3 Ocak 2012 Salı

Yoktan







   Ara sıra ilham perileri beni ziyaret eder. Dün yine o anlardan birini yaşadım. Parkta otururken, eskileri
düşünürken bu şiiri yazmak aklıma geldi. Şiiri sadece yazmadım aynı zamanda seslendirdim. İlgilenenler aşağıdaki linklere tıklayarak sesli halini de dinleyebilir..







İçimdeki Gizem'e, gizemlere ithaf olunur..



Yoktan

Ansızın bir gece,
Gözlerin kalbime düştü,
Karanlığın içinden,
Yoktan.

Sanki yoktan bir denizde dalgalanan,
Saçlarının,
İçinde eridi kalbim,
Yoktan.

Ders almaya gelmiş gibi önümdeydin
Ders vermeye gelmiş gibi önüne dikildim,
Gözlerindeki pırıltı,
Sendeki neşe,
Yoktan,
Aşık etti beni sana.

Yine yoktan,
O ıssız gece de kaybolup gittin,
Yıllar önce,
Hiç var olmadan,
Hiç yanımda olmadan,
Karanlığın içinde,
Yoktan.


yazan : yeşil dokunuş





Sesli olarak dinlemek için :