Dünyadaki en büyük cesurca davranış nedir biliyor musunuz? Bütün olumsuzluklara karşın olumlu düşünmeye inat etmek!

Yeşildokunuş ( Mart 2012)

Web sitemde istediğini arayabilirsin

29 Temmuz 2013 Pazartesi

0 Yeniden yazıyorum...

 
  Merhaba sevgili dostlar. Sizlerden uzun süredir ayrı kaldım. Her zaman ki klasikliğimi gösterip yakın zamanda geleceğim yazılarımdan yaklaşık bir yıl boyunca ayrı kaldım. Bu süre zarfında sadece bir tane yazı yazdım. Bu kadar uzun ayrılığın nedeni yazdığım bir romanla uğraşmamdı. İlk kitabım Tanrı’nın Kalbimdeki İncisi’ni yaklaşık sekiz ay  gibi zamanda bitirdim. Kitabı bitirdim ; ancak parasal sıkıntılar yüzünden henüz basamıyorum. Şu sıralar meteliğe kurşun attığım için Everest Yayınları’nın düzenlediği ilk roman yarışmasına katıldım. Kazanırsam ekim ayı gibi basılacak büyük ihtimalle.  Tanrı’nın Kalbimdeki İncisi’nden sonra ikinci bir kitap yazmayı düşünüyorum ama şu an için bu imkansız duruyor. Biraz kafamı toplamalıyım, biraz da kendime gelmeliyim diye düşünüyorum. Eğer ikinci kitabı yazmaya başlarsam kesinlikle bloğumu ve sizleri boş bırakmayacağım. Aynı hatalara bir daha düşmeyeceğim. Yazma aşkımı kolay kolay satmayacağım. Şimdilik sağlıcakla kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder